Selamat Datang Ke Laman Blog Anira

Selamat Datang Ke Laman Blog Anira

June 5, 2015

Prenatal set? Tapi isteri saya tak mengandung pun!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua....salam Jumaat barokah juga.  Dah selesai zikir Ya Allah 1000x pagi ni? Kalau belum jom kita sama-sama cuba laksanakan.  Yang mana sudah...alhamdulillah.

Suka saya nak kongsi tentang pengalaman saya semalam.  Bila dikenang-kenang balik, rasa nak tergelak pun ada, nak menangis pun ada.  Tapi memang priceless.

Ada en.suami ni call saya pagi-pagi semalam bagi tahu nak buat surprise untuk wifey dia.  En.suami rancang nak bagi suplemen untuk wifey dia.  So, saya pun cadangkan set Healthy Prenatal.  Tiba-tiba en.suami ni macam terkejut.  Dia tanya saya kenapa nak kena bagi set tu sebab wifey dia tak mengandung pun.

Sambil tergelak-gelak kecil, saya pun bagi tau yang saya sendiri amalkan pengambilan set sejak 3 tahun lepas even saya tak mengandung lagi sekarang ni.  Actually set ni mengandungi makanan tambahan yang diperlukan untuk hari-hari kita agar lebih sihat dari sebelum ni, lebih bertenaga, lebih cergas dan macam-macam lagi.

'Oh....terkejut saya Ira.  Urut dada dah saya tau!' Hihihihi...dia panik sekejap bila saya sebut nama set tu.  Sorry abang sado kalau saya buat hidup abang sado huru hara seketika ye.

So, setelah diberi penjelasan dengan detail, akhirnya beliau setuju ambil set ni.  Beliau siap bagi pesanan penaja lagi dekat saya....'Ira, nanti boleh tak kalau u bungkus set ni dalam hamper cantik-cantik? Lepas tu saya nak minta tolong u hantar set ni pada ....... door to door.  Boleh kan?

Ye....semestinya boleh jawapan saya.  Pelanggan adalah keutamaan saya sebab pelanggan adalah rezeki saya.  Syukur alhamdulillah.

Mesti seronok kalau sesekali en.suami buat surprise macam ni dekat kita kan?  Setuju setuju? 

Ok la...kalau ada sesiapa yang nak set ni pun boleh.  Yang belum berkahwin kalau nak beli untuk diri sendiri pun boleh...tak ada masalah.  Kalau en.boyfriend nak belikan pun hokey je kan.


Set ni terdiri daripada:
1) ESP soy protein
2) Ostematrix
3) Vita-lea Iron
4) Omega Guard
5) Vitamin C
6) B-Complex 



Boleh hubungi saya ditalian 017.2237241 @ melalui email saya aniraabdul@gmail.com untuk mendapatkan produk pilihan anda.  Konsultasi adalah PERCUMA!


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=323d388b89f5d10415c2b2a6058f2399

No comments:

Post a Comment