Selamat Datang Ke Laman Blog Anira

Selamat Datang Ke Laman Blog Anira

May 5, 2014

Assalamualaikum semua...

Lama betul x berceloteh dkt blog ni....sebenarnya saya sedang melalui proses menenangkan & muhasabah diri untuk menerima berita yang tidak dijangkakan.  Apapun, alhamdulillah...semua okeyyyy!!  Thank's a lot pada yang  membantu.

Okey...bulan ni Shaklee buat promosi Mealshake Shaklee.  Macam biasa, beli 6 percuma 1...dh tu tambah dengan pembelian mana-mana vitamin Shaklee untuk cukupkan 200 uv dah boleh dapat 'Free Membership'. Haaa....kan ke best tu namanya.

Siapa yang perlukan Mealshake ni? Jeng...jeng...jeng....kanak-kanak 2 tahun ke atas dan orang dewasa (lelaki & perempuan) juga sesuai. 

Macam biasa...masalah kita sebagai ibu bila dapat anak2 yang memilih makanan ataupun tak nak makan.  Memang susah hati sbb apa yang kita jamu kebiasaannya tak mendapat tempat dalam hati anak2 kita ni untuk mereka menjamah walaupun sedikit.  Tu belum sebut sayur-sayuran lagi tu....tipula klu ibu2 x melalui proses ni.

Saya??? Alhamdulillah sangat2 sbb dikurniakan anak yang tidak memilih makanan.  Setakat ni la....sbb apa yang saya suap dkt mulutnya semua dia telan...dan setiap kali masakkan untuk anak saya, dalam setiap suapan tu mesti ada nasi + sayuran + ikan/daging. 

Sekarang saya dalam proses untuk wean off dengan anak saya...so tgh berperang untuk bagi susu formula tapi semua ditolaknya. Alternatif terakhir saya, saya berikan Darish Mealshake Shaklee.  Alhamdulillah....syukur Darish nak.....rasanya sbb rasa Vanilla dlm Mealshake tu.

So....jom kita hadiahkan anak2 kita dengan vitamin utk kesihatan dan tumbesaran mereka.  Beli 6 percuma 1.

Nanti saya akan share lagi tentang kebaikan Mealshake Shaklee ni dan antara resepi-resepi yang boleh kita cuba dengan Mealshake.  Memang best!!! Rugi saya tak cuba.




Rugi kalau tak grab peluang ni.  Hubungi Shaklee Independent Distributor anda hari ini untuk dapatkan Mealshake anda!!

Anira Abdul ~ 017.2237241
aniraabdul@gmail.com
Page: Ummi Ayish Online Store

No comments:

Post a Comment