Selamat Datang Ke Laman Blog Anira

Selamat Datang Ke Laman Blog Anira

September 5, 2014

SET KAWAL BERAT BADAN

Okey...pagi-pagi ni nak share sikit tentang set kawal berat badan.  Selama ni bila sebut je set kurus or set kawal berat badan, orang akan arah kepada kaum wanita...sebab apa? Sebab kaum wanita dikatakan terlalu obses dengan kurus dan cantik.  Betul ke?

Sebenarnya kaum wanita obses nak kurus dan cantik tu bukan sebab suka-suka tapi sebab nak jaga kesihatan luaran dan dalaman masing-masing.  Maklumlah...badan nak pakai lama kannnnn.  

Sebagai contoh; kalau kita terlebih berat badan atau lebih dikenali dengan obesiti, banyak masalah yang akan timbul seperti masalah sakit dekat tumit kaki, sakit lutut, darah tinggi, kencing manis, masalah jantung, dan banyak lagi.  

Memang tak dinafikan, ada juga orang yang kurus menghadapi penyakit-penyakit sebegini.  Tetapi...bak kata pepatah...'prevention is better than cure'.  Tak gitu?  Kenapa nak tunggu dah sakit baru dah bertindak kan??  Apa-apa pun, tepuk dada tanya selera masing-masing ye.

Okey...saya nak share tentang kejayaan seorang doktor ni...yang mengamalkan SET KURUS & SET KECANTIKAN KULIT untuk menurunkan berat badan beliau sekaligus untuk mencantikkan kulit beliau.  Jangan terkejut...tapi ini memang benar-benar terjadi.  Jadi...kalau tak nak kurus, tak yah amik set kurus ni..tengok je la kejayaan orang ye!!!! Hiiiiii :)

'Macam mana boleh kurus sampai macam ni sekarang ni?'

'Eh....dah kuruslah u sekarang doc?'

'Ish...ish...ish...sejak2 dah kurus ni, nampak tambah handsome la u doc?'
Ini adalah antara ayat-ayat yang terkeluar dari mulut orang-orang yang dekat dan mengenalinya.  Masing-masing terkejut besar dengan perubahan beliau.  Mana tidaknya, hanya dalam masa sebulan sahaja, beliau telah kehilangan sebanyak 10kg.  Ye...10kg dalam masa sebulan.

Ramai yang tidak percaya dengan perubahan tersebut.  Kerana beliau kelihatan cukup berbeza.  Anda sendiri boleh lihat perbezaannya.

Ramai yang mengadu Set Kurus Shaklee ni tak berkesan.  Siapa kata???? Memang ada yang kata tak berkesan, tapi....tanya balik mana kesilapannya.  Dia guna dengan konsisten tak? Dia disiplin tak? Dia amal gaya hidup sihat tak? Dia kawal selera dia tak? Haaaa.....

Pada saya, kalau kita nak makan apa-apa jenama ubat kurus sekalipun, ada 2 perkara yang perlu kita tekankan sangat-sangat. 2 perkara tu ialah DISIPLIN + KONSISTEN.  Kalau setakat hangat-hangat tahi ayam...bagi la jenama apa sekalipun...confirm tak menjadi.  Betul tak????? 

Beliau bermula dengan mengamalkan Alfalfa untuk proses detoksifikasi serta untuk mendapatkan berat badan yang ideal.  Selepas itu, satu persatu produk kurus Shaklee beliau cuba dan inilah hasilnya.  Hendak seribu daya...tak nak seribu dalih

Biar gambar berbicara......

Ingin tahu lebih lanjut tentang produk yang diamalkan untuk mendapatkan berat badan ideal tetapi dalam masa yang sama inginkan produk yang berkualiti, selamat dan berkesan?

Hubungi saya...Atau....

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=72fb5a1bbd1cda5a11251ba1d220672e




Master to be: 

Anira Abdul
aniraabdul@gmail.com
017.2237241 


No comments:

Post a Comment