Selamat Datang Ke Laman Blog Anira

Selamat Datang Ke Laman Blog Anira

May 18, 2015

NAK TUKAR SAIZ BAJU UNTUK HARI RAYA NANTI?


Wahhhh....sejak minum air teh ni, badan berpeluh-peluh dan cergas bertenaga. Walau dah jam 2, 3 pagi tetapi mata tetap segar dan TIDAK MENGANTUK!!!

Ajaib kan?? Memang ajaib.  Sejak pertama kali cuba teh ni...terus saya jatuh cinta.  Sambil minum air teh sambil bakar lemak.  Jadi...pada sesiapa yang rasa-rasa raya ni nak tukar saiz baju lebih kecil dari saiz sekarang....boleh cuba teh ni.  Kalau tambah dengan 'exercise' confirm....akan cepat saiz baju anda bertukar.

Teh apa yang saya maksudkan ni? Tentulah Cinch Energy Tea Mix Shaklee.  Ia merupakan teh eksotik putih, merah dan hijau Matcha yang dipetik dan diadun sempurna untuk menghasilkan minuman yang sungguh luar baisa.  Ia bertindak pantas untuk memberikan rangsangan tenaga semulajadi di samping meningkatkan kesihatan menyeluruh.




Teh ini sedap diminum samada sejuk ataupun panas.  Minuman ini boleh dijadikan alternatif terbaik untuk menggantikan snek manis dan kopi.  Teh ini juga bertindak untuk meningkatkan tenaga.  Yang penting, tiada perisa, pewarna atau pemanis tiruan.  Untuk menambahkan lagi kelazatan teh ini, bolehlah dicampurkan dengan perahan lemon atau sesudu madu.....ikut kesukaan masing-masing.  Saya lebih gemar Cinch Tea dengan perahan lemon.  Memang superb!!!!


Jom kita amalkan gaya hidup sihat bermula dari sekarang.  Kita adalah apa yang kita makan.  Andai sihat makanan yang kita ambil...in shaa Allah akan sihatlah kita.  Pilihlah yang semulajadi.



Hubungi saya untuk bantuan nutrisi yang bersesuai dengan anda.  Konsultasi adalah percuma.  Alangkah indah andai dapat membantu ramai insan-insan di luar sana untuk menjadi sihat.




'Hidup untuk memberi tambah nilai dan manfaat pada orang lain'







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ANIRA ABDUL
aniraabdul@gmail.com

 

No comments:

Post a Comment