Selamat Datang Ke Laman Blog Anira

Selamat Datang Ke Laman Blog Anira

September 9, 2014

HERBAL BLEND MULTI-PURPOSE CREAM...THE MAGICAL CREAM BY SHAKLEE

Ada yang bertanya tentang herbal blend cream.  Masing-masing bertanyakan tentang keberkesanannya sehingga ada yang melabelkannya sebagai 'the magical cream'.  Huhuhuhu.....
Herbal blend multi-purpose cream adalah krim yang melegakan dan diuji secara klinikal berkesan untuk melembutkan kulit anda termasuk kulit yang kasar dan keras pada lutut, siku dan kaki.  Krimnya apabila disapu akan terasa kesejukan mentol dan tidak melekit.  Krim ini dirumus daripada ekstrak tulen herba semulajadi yang sungguh menyegarkan termasuk sej, horse chestnut, yarrow dan rosemary.

Bagi ibu-ibu mesti dah biasa dengan masalah ruam dikalangan bayi terutamanya semasa dalam proses berpantang, sepanjang bayi menyusu ibu dan sebagainya.  Senang cakap, ruam dan bayi tidak dapat dipisahkan. Terutamanya ruam susu dan ruam lampin yang disebabkan ketidakserasian kulit bayi dengan lampin pakai buang.
Semasa berpantang, anak saya mengalami masalah ruam susu dan ruam lampin.  Ruam susu berlaku dikawasan pipi kesan terkena susu ibu.  Manakala ruam lampin berlaku kerana kulitnya cukup sensitif dengan lampin pakai buang yang saya pakaikan ketika itu.  Sehinggakan saya terpaksa mencuba beberapa jenis lampin untuk mencari keserasian.  Tetapi alhamdulillah, dengan menyapukan Herbal Blend Cream ni...masalah selesai!!

Bukan saya sahaja yang sukakannya...tetapi ramai yang dah menggunakannya.  Jom kita lihat testimoni daripada pelanggan-pelanggan yang telah menggunakannya.
"Sis, ruam di kepala dan biji2 di muka anak sy da hilang.2 hari je sapu da ok. Tenkiu sbb ia sgt berguna"
"Pertamanya, sangsi juga dengan keberkesanannya. Yelah, kene cuba dulu baru tahu. Ok, 1st impression, rasa best sebab krim ni tak berminyak langsung. Bila apply pada tubuh, mula2 tu memang macam krim biasa. Lama-lama sapu die macam meresap ke dalam kulit dan macam tak tinggalkan kesan minyak krim langsung. Ok, not bad. Takdelah berkilat2 mcam berminyak2 badan dibuatnya. Bagus jugak, sebab kalau berminyak, maunya rimas sepanjang hari. Ok, saya lumur satu badan Iman selepas mandi terutamanya bahagian leher Iman yang kasar tu (siap dah tumbuh biji2 warna gelap..hish), saya lumur 2 kali sehari – mandi pagi dan mandi petang.

Seriusly saya tak perasan bila masa Iman menggaru lagi. Ok, takpe, salah saya sebab tak perhatikan. Hihi. Tapi hari kedua, bila saya mandikan Iman, kekasaran di lehernye hilang serta merta. Memang tiada. Tiada lagi biji-biji macam ketuat akibat ruam panasnya. “Waaaah” sungguh saya dibuatnya. Ayah Iman pun kata “Waaaahh” juga tau. Tak sempat nak snap gambar sebelum dan selepas. Huhu."

Ha...kan dah cakap...jadi kena la dapatkan magic cream ni cepat-cepat.  Stok memang sentiasa licin!!!!  Licin selicin-licinnya!!!
Antara kegunaan lain krim ini ialah:

1. Baik untuk kulit yang mengalami gatal-gatal.
2. Demam panas (disapu ke seluruh badan). In shaa allah, badan akan berpeluh selepas setengah jam.
3. Baik untuk demam campak bagi menghilangkan kesan/tanda demam campak.
4. Memecahkan lemak/pembuangan angin dengan cara urutan terutama pada bahagian perut.
5. Membantu masalah tumit kaki pecah.

Krim ini patut ada di setiap rumah. '1 rumah 1 herbal blend'.....terutamanya bagi ibu-ibu yang mempunyai anak kecil atau anak yang kerap mengalami masalah ruam atau ekzema.  Krim ini bukan sahaja mujarab tetapi tahan lama.


Your trusted Shaklee Independent Distributor:

Anira Abdul
017.2237241
 


 

 

1 comment: