Selamat Datang Ke Laman Blog Anira

Selamat Datang Ke Laman Blog Anira

January 8, 2015

VITALEA FOR CHILDREN SHAKLEE KINI KEMBALI!



Berita gembira untuk semua mommy2 diluar sana.  Pembuka tirai 2015 dimeriahkan dengan kemunculan semula Vitalea For Children dengan formula yang telah diperbaharui.  Seronok tak? Seronok?
APA ITU VITALEA FOR CHILDREN SHAKLEE NI?


Ia merupakan Multi-Vitamin dan Multimineral yang dirumus khas untuk kanak-kanak bagi menampung keperluan nutrisi harian mereka.  Ianya mengandungi 18 vitamin dan mineral asas yang diperlukan untuk tumbesaran kanak-kanak yang sihat, cergas dan bertenaga.

APA KEISTIMEWAAN VITALEA FOR CHILDREN NI?

Vitalea for Children ini tersangat-sangatlah bagus dan berkhasiat kerana:

~ 100% lengkap dengan vitamin power yang menjadi asas untuk membina kekuatan fizikal dan sistem imun kanak-kanak iaitu vitamin C, D, E dan 8 jenis vitamin B.

~ Mengandungi 200mg Kalsium, Magnesium, Zink dan beberapa mineral penting untuk fungsi optimum tubuh kanak-kanak.

~ Berperisa semulajadi dengan Xylitol yang bagus untuk mencegah pembentukan kaviti.

~ BEBAS daripada sebarang perasa dan gula atau manisan tiruan serta bebas daripada bahan pengawet.

~ BEBAS Gluten dan mempunyai perisa anggur semulajadi. 

Menarik sungguh kandungan Vitalea For Children ni kan?  Bayangkan sekiranya anak-anak kita semua menikmati bermacam-macam jenis hidangan berkhasiat seperti di atas dengan hanya kunyah Vitalea For Children sahaja.  Mudah kan?

Selain kanak-kanak, Vitalea For Children ini juga sesuai untuk orang dewasa yang sukar untuk telah suplemen.  Ini boleh dijadikan sebagai alternatif terbaik bagi mengatasi masalah kekurangan nutrisi harian anda! 

Sebotol Vitalea For Children mengandungi 60 biji untuk penggunaan selama 2 bulan. Sesuai untuk kanak-kanak berusia 2 tahun ke atas.  Boleh digunakan sebagai pengganti kepada gula-gula yang biasa diambil oleh anak-anak kita.

Memang tak rugi melabur untuk yang terbaik bagi anak-anak kita.  Kepada semua ibu-ibu diluar sana, jom dapatkan Vitalea For Children untuk anak-anak syurga kita.

Daripada bagi anak-anak kita makan gula-gula lebih baik kita bagi anak-anak makan multivitamin ni.  Badan sihat, nutrisi yang sepatutnya pun dapat.  Amat-amat sesuai untuk anak-anak yang susah nak makan, memilih makanan, tak cukup nutrisi, kerap selsema dan demam.  Yang penting dah tak pening dengan masalah gigi anak rosak sebab makan gula-gula. Yeayyyyyy!!!!  Hanya 1 biji sehari sahaja....pasti  berbaloi-baloi.

Hubungi saya di talian 017.2237241 untuk membuat pesanan.  Konsultasi PERCUMA diberikan.  Harga terbaik...in shaa allah!



Love,

Anira Abdul
aniraabdul@gmail.com

No comments:

Post a Comment