Selamat Datang Ke Laman Blog Anira

Selamat Datang Ke Laman Blog Anira

February 7, 2015

HIDUNG ANDA GATAL DAN SELALU BERSIN???

Saya tahu bagaimana rasanya ketika anda mengalaminya.  Terutamanya diwaktu pagi atau dalam cuaca yang sejuk, pasti anda akan rasa tidak selesa bukan?

Dan jika anda mengalami perkara-perkara seperti berikut:
Mengalami hidung tersumbat.
Malu kerana selalu bersin.
Terpaksa menahan gatal hidung dan mata.
Dah ambil ubat tapi tidak berkesan.
Selalu sangat pergi klinik.
Tidak boleh makan seafood.
Tumbuh banyak jerawat.
Mulut berbau.

Nak tak saya kongsikan bagaimana saya boleh bantu anda seperti mereka-mereka yang mengalami masalah gatal hidung@resdung seperti yang anda alami?


Set ini terdiri daripada 3 produk iaitu:
1) Sustained Release Vitamin C
2) Alfalfa Complex
3) B-Complex

Saya sendiri pernah mencuba produk ini suatu ketika dulu.  Memang berkesan.  Kesan dapat dilihat seawal tempoh 2 minggu....namun bergantung kepada tubuh individu.  Ada pengguna yang dapat merawat masalah ini dalam tempoh selepas 3-4 hari penggunaan yang KONSISTEN. Ya...kena konsisten ye...kalau tidak memang la lambat nak pulih.



TEMPAH SEKARANG!!!!!

Telegram@WhatsApp@SMS <RESDUNG> KE 0172237241 

atau

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=d61d1b751765ab7039a9c40cea1bd6de

Konsultasi adalah PERCUMA!!! Jangan malu bertanya...malu tanya sesat jalan.  Saya sedia membantu untuk mengatasi masalah anda. In Shaa Allah.




Ira l 017.2237241

 



No comments:

Post a Comment