Selamat Datang Ke Laman Blog Anira

Selamat Datang Ke Laman Blog Anira

October 14, 2014

ADAKAH ANDA TERGOLONG DALAM SENARAI INI? JOM SEMAK!!



Agak-agak la kan...dalam 10 senarai dekat atas tu, berapa yang ada dekat anda-anda yang membaca artikel ni?  Masa saya baca senarai di atas, terus terang saya cakap saya rasa takut terutamanya bila baca ayat "Terdapat 99.9% individu berada dalam keadaan SEPARUH SIHAT, yang boleh mencetuskan PENYAKIT KRONIK."  Kiranya tanda-tanda awal ni kiranya dibiarkan tanpa bantuan boleh menjadi 'silent killer' pada diri sendiri dan keluarga kita. 

Difahamkan, seandainya kita mengalami sekurang-kurangnya 4 daripada tanda-tanda di atas, kita disarankan untuk mendapatkan bantuan daripada yang pakar.  Jadi...berapa tanda-tanda yang anda alami?  Saya? Alhamdulillah...setakat ni cuma mengalami simptom yang no.9 tu sahaja...SEMBELIT.

Tetapi, setelah mengamalkan Ostematrix sebanyak 4 biji setiap malam, masalah sembelit saya telah pulih walaupun ketika hamil.  Anda? Apa yang anda lakukan sekiranya anda sembelit?  Hanya yang pernah mengalaminya sahaja tahu betapa seksanya bila masalah sembelit melanda.  Jadi...cegahla dari sekarang sebelum ianya terlambat.



"Supplement for everyone...for those who VALUE their health."
Hubungi saya:

~ ANIRA ABDUL ~
aniraabdul@gmail.com
017.2237241

No comments:

Post a Comment