Selamat Datang Ke Laman Blog Anira

Selamat Datang Ke Laman Blog Anira

October 8, 2014

CoQHealth Plus

CoQHealth Plus mengandungi kesemua proprietari semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan Vitamin E dan ekstrak Teh Hijau yang didatangkan di dalam kapsul bioketersediaan dengan sistem penyampaian minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan yang lebih baik.  CoQ10 telah ditunjukkan dapat:

  Menyokong penghasilan tenaga bagi jantung.
  Menggalak dan menlindungi arteri sihat terhadap pengoksidaan LDL.
  Meningkatkan peredaran darah.
  Membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah.


PERBEZAAN SHAKLEE

Untuk mendapatkan jumlah yang setara dengan 28mg CoQ10 di dalam CoQHealth Plus, anda perlu memakan hampir 1.7kg ayam atau 28 cawan brokoli.

✿ Kombinasi CoQ10 dan Vitamin E dipercayai untuk mengukuhkan keupayaan antioksidan yang terdapat di dalam Vitamin E kerana CoQ10 membantu mengitar dan menjana semula Vitamin E untuk memberikan perlindungan antioksidan berterusan terhadap sel-sel tubuh.

✿ Ekstrak teh hijau mengandungi procyanidins yang telah ditemui dapat membantu menyokong kesihatan endothelium (lapisan tisu antara kapilari darah dan jantung).

✿ CoQ10 berasal daripada sumber semulajadi melalui kaedah penapaian yis.  Bahan mentahnya merupakan satu-satunya CoQ10 semulajadi daripada yis yang ditapai yang terdapat pada masa kini, yang sumbernya telah diuji dan diyakini ramai secara meluas mempunyai kualiti yang tinggi dalam sumber bioketersediaan Coq10 nya.

✿ Tanpa gluten.





"Supplement for everyone...for those who VALUE their health."


Hubungi:

~ Anira Abdul ~
aniraaabdul@gmail.com 
 

No comments:

Post a Comment